Характеристики:
За всички затворени дизелови филтърни системи за твърди частици
Отлично разтваряне на въглеродни и пепелни отлагания във филтрите за твърди частици
Неутралните промивни елементи осигуряват гладко отстраняване на частиците сажди
Негорим
Неутрална формула без пепел/метали
Възможно е почистване без демонтаж на филтъра за твърди частици
Изпарява се без остатък
Области на приложение:
За възстановяване на пълния капацитет на абсорбиране на филтъра за твърди частици
В случай на загуба на производителност или неизправности, причинени от замърсени дизелови филтри за частици
За профилактика при неблагоприятен профил на шофиране
Приложение:
Демонтирайте сензора за температура или налягане на ауспуха. Напръскайте почистващия препарат (аерозола) със сондата за пръскане по посока на дизеловия филтър за частици. След това направете пробно шофиране от поне 30 минути. Скоростта около 80-120 км/ч при средни скорости е оптимална.
Моля, прочетете и следвайте инструкциите и бележките на страница 2 преди употреба.
Важни инструкции:
Използвайте защитни очила, защитни ръкавици и защитно оборудване според производителя на автомобила.
Ако автомобилът вече не пали поради запушен дизелов филтър за частици, не трябва да се извършва почистване (ОПАСНОСТ ОТ ПОЖАР!).
Определете причината за запушването на филтъра за твърди частици преди почистване. Ако причината не е в профила на шофиране на водача, проверете свързаните с отработените газове компоненти (рециркулация на отработените газове, инжектори и др.).
Проверете нивото на маслото преди почистване. Ако това е по-високо, задължително е да смените маслото (опасност от разреждане на маслото с дизел).
Не загрявайте двигателя. Температурата на филтъра за твърди частици трябва да бъде максимум 50°C.
Не е необходимо време на експозиция. След пръскане просто инсталирайте отново сензора за температура/налягане и стартирайте двигателя. Налягането на отработените газове, когато двигателят работи, също помага за притискането на почистващия препарат през филтъра за частици. Процесът на почистване намалява натоварването на филтъра, така че регенерирането на филтъра за частици се задейства по време на последващото пробно шофиране.
Тръбопроводите за сензора за диференциално налягане трябва да бъдат продухани със сгъстен въздух след промиване. Изключете линията на сензора, докато продухвате.
Ако няма сонди или сензори, тръбата за димни газове трябва да се отстрани.
След това разпитайте паметта за грешки и коригирайте съществуващите грешки. Ако по време на тестовото шофиране не е извършено регенериране, то трябва да се стартира ръчно с помощта на сервизния тестер.
При регенериране е важно да се спазват разпоредбите за безопасност на производителя на автомобила (ОПАСНОСТ ОТ ПОЖАР!).
В случай на дизелови филтри за твърди частици, които са обект на механични повреди, напр. Б. имат сливания поради прегряване, не е възможна регенерация. Дизеловият филтър за твърди частици трябва да бъде сменен.
Съдържанието на кутията обикновено е достатъчно за почистване. Може да е необходима втора кутия за по-големи петна.
Контейнерът трябва да се използва в изправено положение до максимум 45°.
Разфасовка: 0.400 мл